25 Eylül 2016 Pazar

Uygun Fiyatlı Bim Rituel De Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı

Siyah noktalarla ilgili bir çözümüm var ama eh işte diyorsanız, bu ürün size göre :)


Son dönemlerde oldukça meşhur oldu bu burun bandları. Bloglarda, instagramda, youtube güzellik kanallarında sık sık karşılaşır oldum. Merak ettim ben de denemek istedim. Bim'e gittim birkaç kez vee yok :) Ünlü olan ürünleri hemen bulabiliyorsanız şanslısınız :)


Kullanımı her siyah nokta bandı gibi esasen.
Bandın uygulanacağı bölgeyi temizliyorsunuz, bölgeyi biraz ıslak bırakıp bandı yapıştırıp 10-15 dakika bekleyip yavaşça çekiyorsunuz. Yavaş çekmeniz önemli. 
Sonuca inanamayacaksınız :)


İçeriğe önem verenler için içindekiler kısmı da bu şekilde. 
Paketin içinde 6 tane siyah nokta bandı var.  Kokusu evet kötü, 15 dakika idare etmek gerekiyor. Aloe veralı olması kuruluk da yapmıyor, üstelik hayvanlar üzerinde de test yapmayan vegan bir firmanın ürünü. 4,5- 5 TL gibi bir fiyatı var.
İnternette 10-15 TL gibi bir fiyata satıldığını gördüm inanamadım, gidin Bim'den alın Allah aşkına :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...