6 Eylül 2016 Salı

Son Zaman Furyası: Kanaviçe Kolyeler


Bir gün eve "ben kanaviçe yapcamm" diye girmiştim, bizimkiler pek üzerinde durmadılar, unutur giderim diye. Ertesi gün gittim bi' dünya alışveriş yaptım. O kadar sıkılganım ve o kadar ayran gönüllüyüm ki, ananem çok hevesimi kırmak istemese de, "keşke bu kadar alışveriş yapmasaydın, bi' deneseydin.." diyebildi. Kıyamam :)

Pembe saçlı geyşa kız kanaviçe kolye

Esasen ben de bi' o kadar güvenmiyordum kendime ne yalan söyleyeyim :)

Örgü saçlı kız kanaviçe kolye

Sonra ben başladım kanaviçe yapmaya, çok sevdim gerçekten. 
Kendimden beklemediğim bir performansla ufaktan başladım kırlentlere, tablolara kadar götürdüm işi.
(bi' ara onları da paylaşırım)

Balon Kanaviçe Kolye

O zamanlar instagram hesabım yok, instagram var mı onu bile hatırlamıyorum :)

Pembe gül kanaviçe kolye

Sonra bir gün instagram açtım, biraz sonra sonra farkettim ki kanaviçe yapmayanı dövüyorlarmış :)

Minnie mouse kanaviçe kolye

Son zamanlarda da en çok kanaviçeden yapılan kolyeler meşhur malumunuz.. Ben de o kadar zamandır yapıyorum, bunu da yaparım diye düşünüp başladım, bunlar son zamanlarda yaptıklarımdan bazıları :)

İsimli kanaviçe kolye

Kişiye özel yapılıyor olması daha ilgi çekici tabi.
Mesela "Derin"i; yeğenine aşık bir teyze için işlemiştim :)

Allah yazılı kanaviçe kolye

Bazılarını ise tamamen beğendiğim için, envai çeşidi var. 
Aklınıza gelen hemen hemen her şey işlenebilir aslında, neticede size özel :)

Kağıt uçak kanaviçe kolye

Aralarında sadece bunu kendime yaptım sanırım :)
 Bazen her şey üstüste gelir de gitmek istersiniz ya, uçak, araba, vapur farketmez.. 
Hatta kağıt uçak bile :) O dönemlerden birinde yapmıştım. 
Laf aramızda nereye gittiysem kendimi de götürdüğüm için pek bi' işe yaramadı gitmeler :)

Karpuz kanaviçe kolye



Not 1: Ne çok seviyormuşum elimde fotoğraf çekmeyi, ben de bütün fotoğraflara bakarken farkettim :)
Not 2: Gökyüzü ile yakınlığım çocukluğumdan beri, ancak son zamanlarda bir tık fazla, her şey biter, herkes gider ama olsun gökyüzü hala bizim, hala mavi, hala umut dolu..

Kaldığınız, bulunduğunuz yerler hep huzur versin, hoşçakalın :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...