27 Eylül 2016 Salı

Çengelköy Hurma 6 Kafe

Evet yine Çengelköy'deyiz :)
Çengelköy demek huzur demek bence. İstanbul’da her gün yükselmeye devam eden binalara inat mahalle kültürünün devam ettiği ender semtlerden.
Nefes almak için, yoğun tempodan kaçmak için birebir.


Kısacası Çengelköy'ün arka sokaklarında keşfedilmeyi bekleyen bir mekanla daha karşınızdayım :)
Hurma 6 Cafe!


Hurma 6 Kafe'nin girişine 2-3 tane masa var, baya baya dolu olduğu için kanaviçeli kasnakların fotoğrafını çekemedik ama neyse. Ama nasıl güzel bir fikir değil mi bu? Yoksa ben kanaviçe seviyorum diye mi bana güzel geliyor dersiniz :)


Hurma Cafe, meşhur Çengelköy Kokoreç'in ve daha önce burda bahsettiğim Nilda Kafe'nin  sokağında. 


İçeri girdiğinizde "antikacı"ya girmiş gibi hissedeceksiniz. 
Burda her şey eski. Ay pardon "vintage"! =)


Duvarlarda eski tablolar, çini tabaklar, eski tip vitrinler, içlerinde radyolar, dikiş makinaları, eski kanaviçeler, ömürlük tabaklar, zarif fincanlar, daktilo, eski lambaderler, masa lambaları hatta masalarda camın hemen altında şiirler, 37 ekran televizyon bile var Hurma'da.. 
Neden olduğunu anlayamasak da duvara asılı sorgulamadığımız bir kürek de vardı, bilen varsa söylesin bi' zahmet =) 


Küçük bir kız çocuğu köşesi gibi hissettirdi burası bize. 
Soldakini gördünüz mü? =)


En çok bu köşeyi sevdim sanırım =)


Arka tarafta bahçesi ve geniş bir gazoz menüsü var Hurma Kafe'nin.
Bir tablada çeşit çeşit gazozlar var, istediğinizi seçebiliyorsunuz.
Ankara Gazozu, Beyoğlu, Hünkar, Zafer Gazozları. Ve diğerleri.. 
Tatmak, deneyimlemek isterseniz bence kaçırmayın :)


Duvarlarda önemli sokakların, caddelerin tabelaları var. 
Gördüğüm her detayı anlatmak istiyorum ama mümkün değil sanırım.


Malum burası da butik kafe. Menüde zenginlik beklemeyin ama sıcaklık var o ayrı.. Biz arka bahçede oturup, kahve içip, kurabiye yedik. Bir sonraki seferde de kesinlikle bilmediğim gazozlardan birini denemek istiyorum siz de giderseniz benim yerime de gazoz için olur mu? :)


Avize çok güzel değil mi? 
Tamam sustum, gidin tadını çıkarın olur mu? 
Hadi görüşürüz! =) 



Hurma 6 Kafe
Çengelköy Mahallesi, Çengeloğlu Sokak, No 6, Üsküdar, İstanbul
Tel: (0216) 3183863


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...