29 Eylül 2016 Perşembe

Beni Buraya Götürün ve Unutun: Studio Padron Hemmelig Rom Kitap Kulübe


Bu sefer ülkeyi aşıyoruz.
Fotoğraflarından bayıldığım bu müthiş kulübeyi siz de görün istedim.
Gelin birlikte iç çekelim :)

New York’ta, meşe ağaçları arasında bulunan ormandaki bu kulübe, kütüphane konseptiyle tasarlanmış bir konuk evi
Şimdi kaldığınız otelleri, pansiyonları, konuk evlerini filan düşünün, bi'de burayı düşünün. Aynısını geçtim, benzerinde kaldıysanız benim gözümde epey şanslısınız :)


Bu mükemmel fikir, New York’ta, meşe ağaçları arasında bulunan bu kulübe, kütüphane konseptiyle tasarlanmış bir konuk eviStudio Padron imzalı. 
Gizli oda / “Hemmelig Rom” adını taşıyor. 
Oda 200 metrekare içine yerleştirilmiş. Odun sobası, yatak, bir koltuk ve en önemlisi odanın duvarlarındaki bölmelerde çeşit çeşit kitaplar ve karşınızda büyük cam bir kapı mevcut. 



Geriye sadece sanırım keyif yapması kalıyor.
İtiraf ediyorum hayal etme kısmının bile hakkını veremediğimi düşünüyorum :)

Kulübenin, müthiş bir fikrin ürünü olmasının yanı sıra, tasarlayanların burada kalanlardan bir beklentisi/ bir ricası da varmış. Misafirlerden, kitap dolu odaya gizli notlar bırakmasını istiyorlarmış. Kim bilir kimin tarafından ne zaman bulunup, okunacak notlar olacak. Ne tatlı bir fikir bu :)

Gidebilirseniz, olursa böyle bir şansınız n'olur, lütfen benim için derin bir huzur çekin içinize :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...