22 Mayıs 2017 Pazartesi

Minik Avon Alışverişi

Gerçekten minik ☺️

Uzun zamandır Avon üyeliğim var benim, ürün denemeyi ve indirimlerini sevince bir bakmışım yine alışveriş yapmışım 😂


Bunlardan ikisi siyah ve lacivert mat far. Lacivert ve siyah giymeyi en sevdiğim iki renk. Aslında farları uzun zamandır almak istiyordum da hep erteliyordum, fırsat kataloğunda denk gelince iki rengini de aldım.



Pigmentleri başarılı, elle uygulamada fırçayla uygulamaya göre daha da başarılı, kolay dağılıp karışıyor ve tozutma sorunu yok, bu beklemediğim bi özellikti açıkcası ☺️



Bir diğer aldığım şey de bu canım rose saat 💖 



Sene başında sanırım bu sene her şeyi rose görmek istiyorum demiştim, evet bu yolda emin adımlarla yürüyorum 🙈



Son olarak da 74873846 tane ojem yokmuş gibi aldığım Flormar'ın 323'ne benzeyen oje. Çabuk bozulmuyor Avon'un ojeleri o yüzden seviyorum. Ama bu oje sanki katalogta farklı geldi gibi.. 

Şimdilik bu kadar, görüşmek üzere 👋🏼🙋🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...