24 Mayıs 2017 Çarşamba

Kanaviçe Dergisi 45. Sayısı


Dergi çıkalı tabiki çok oldu ben tabiki geç kaldım ama siz zaten buna alıştınız 
(bi de yüzsüz)
Bu sayıda en sevdiğim üç modelle geldim.


İlk örneğim yine bir hat. 
Rengi, modeli, işlemesinin basitliğinin yanı sıra gösterişli duruşu çok güzel değil mi? Bu modeli internette, instagramda görüyordum zaten yapanlardan ama dergide görünce mutlu oldum.


Bir diğer model, içinde menekşeler bulunan fincan,


Beni artık anladınız, işlemesi kolay olan basit tatlı modelleri seviyorum. 


Bu kırmızı pelerinli tatlı kız küçük çantaya çok yakışmış. 


Love yazısı ile birlikte ya da ayrı ayrı işlenmesi için seçenek de oluşturmuşlar, çok da güzel olmuş :)

Sizler nasıl buldunuz modelleri, en beğendiğiniz hangisi oldu, sevgiler..



2 yorum:

  1. Kırmızı pelerinli küçük tatlı kızı çok sevdim 💕Sipariş verebiliyor muyuz?

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...