15 Nisan 2017 Cumartesi

Nerelerdeyim?


Nereden başlasam, ne anlatsam postu olacak sanırım bu.. Çünkü yaklaşık 10 dk sayfayı açıp, ekrana baktım 🙈


"Yoğunum çok yoğunum.." 
yazıp postu bitirsem mi diye bile düşünmedim değil 😏
Sanırım en bomba haber (benim hayatımda👀) "Gülümseyen Şeyler" dükkan oldu.. 
Böyle yazınca anahtarı aldığım gün geldi aklıma.. Bir gün "evimiz" için kullanırım diye aldığım bikutumutluluk anahtarlığına yerleştirdim hemen, yeni bir başlangıçtı ne de olsa.. öyle olmasa da böyle.. 💪



Neyse çekincelerim vardı, ki hala yok diyemem.. Neticede bu devirde, iş yeri açmak (minnak bile olsa) zor.. Külfetli, cesaret işi.. Ama neyse girdik bi şekilde bu yola, en başından beri de dediğim gibi, Allah sonumuzu hayır etsin :)

Ah ben ne iş yaptığımızı söylemedim dimi? Gülümseyen Şeyler; nikah şekeri, bebek şekeri, düğün dernek organizasyonları yaptığımız minik bi' bebek oldu 😍
(Bu cümleyi yazarken suratımda aptal bi sırıtış 😇)


Mevcut işimde şimdilik çalışmaya devam ediyorum, anneciğim duruyor dükkanda, haftaiçi akşamları, haftasonları derken, kitap bile okumaya vaktim yok diyebilirim. Daha az geziyorum, daha az arkadaşlarımla vakit geçiriyorum, daha az kendime zaman ayırıyorum, bloğa hiç giremiyorum. Bu hep böyle mi olacak yoksa, düzene girmesi mi gerekiyor, inanın bilmiyorum. Sanırım şu ara sadece "anı" yaşıyorum.
He bi' de bi' ""arkadaşım""ın tabiriyle, "kendim evlenemedim, başkalarını evlendiriyorum, ehuehuehueu.. " (evet tam olarak bu cümleyi kurdu bana 😷😂)

Bahsetmek yazmak istediğim şeyler de arttı tabi.. Deneyimlediğim ürünler, izlediğim dizi, film, tiyatrolar, okuduğum kitaplar, yaptığım alışverişler.. Daha fazla vakit ayırmak istiyorum buraya, bunu istiyorum.  (inşallah🙏😔)

Bu arada ne dersiniz, "tükkan"da yaptıklarımızı da paylaşmalı mıyım sizinle? İlginizi çeker mi, okumak ister misiniz? Yanıt yazın bana olur mu? 

Bol emojili bir postla, o zaman şimdilik, görüşmek üzere 💙

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun :) Ne güzel bir heyecan, her anının keyfini çıkart.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...