25 Temmuz 2017 Salı

Kanaviçe Dergisi 46. Sayısı


Ah yine 1,5 ay mı olmuş ben yazmayalı.. 
Halbuki cidden fotoğraflarını çektim, aklımda tasarladım ama bir türlü fırsat bulup paylaşamadım. 
Biraz hız vereyim mi sizinle paylaşmak istediklerime? 
Güya yıllık izindeyim (!) bugün itibariyle.. Hazır izindeyken arayı kapatayım diyorum.
 Haftasonu üniversite arkadaşımın düğünü var, şehir dışına gidiyorum. Daha ne giyeceğim bile belli değil, aferin mi bana, neyse şuan konumuz bu değil 😂


İlk olarak caanımm hobim Kanaviçe Dergisi'nin yeni sayısını paylaşmak istedim. ritüel bozulmasın dedim. 

Bu sayıda yalan yok hemen yapmak istiyorum dediğim bir model olmadı.. Yine de en beğendiğim örnekleri paylaşmak istedim sizinle. 
































Siz de beğenirsiniz umarım benim beğendiğim modelleri. Sevgilerimle 😊

2 yorum:

  1. Gülperi...
    Epeydir yazmıyordunuz evet. Takipteyiz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülperi, çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, sevgiler 💙

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...