27 Temmuz 2017 Perşembe

A101 Kitap Alışverişi ve Canım Hediyeler ❤️


A101'e ara ara güzel kitaplar geldiğini bilmeyen kalmadı zaten. 



Ben geçenlerde gelen kitaplar için, perşembe günü gittiğimde hiç yoktu kitap, çalışana sordum yok, kalmadı dedi. Cidden kalmadığını düşündüm. Saçma ama sevindim de kitap alanlar var diye 😂

Sonra, nerdeyse 1 hafta kadar sonra masamda bi kitap vardı, canım Dilek masama bırakmış bir tanesini ❤️



 O gün eve dönerken başka bir şey için A101'e girdiğimde bir de ne göreyim? Bütün kitaplar oradaydı.. E hani o gün kalmamıştı? Ayıp ya yapmayın etmeyin, bilmiyorsanız bilmiyorum deyin. Yok kalmadı neden diyorsunuz? 😒
Neyse işte kalan üç kitabı da almış oldum böylelikle. 



Bugün o kadar başım ağrıyor ki, hadi gelin birlikte kahve içelim 💙

5 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...