23 Kasım 2017 Perşembe

Fikri Mühim- Paradontax Ürün Denemesi


Merhaba 🙋🏻‍♀️

Fikrimühim’i biliyor musunuz? 



Ben bir süredir üyeyim Fikri Mühim'e , zaman zaman sadece testlerle zaman zaman da ürün deneyimleriyle etkileşim kurduğumuz bir site. DeneBunu gibi..

Bu sefer de denemem ve yakınlarımla paylaşmam için Paradontax kutusunu gönderdiler.



İçinden çıkanlar fotoğrafta gördüğünüz gibi 😇
Tanıtım kağıdında 5 adet küçük deneme boy diş macunu yazsa da bende 4 tane çıktı ama zaten sorun değil  😇

 Ben de size mutlaka anlatacağım (😍) haftasonu tatilimize götürdüm, arkadaşlarımla birlikte orada başladık kullanmaya 😇 Zaten fotoğraflar da kimseler kullanmadan sabah ayazında, kendimi verandaya pijamalarımla atmamla çekildi 😂



Naneli tada alışkın olduğum için çok sevmemiştim ben daha önceki kullanımlarımda.

Bu sefer yeniden denemek zorunda olunca, el mahkum kullanmaya başladım. Hala sevmiyorum tadını daha zor geliyor -reflüsü olanlar beni anlayacaktır- fırçalamak sabah dişlerimi ama deneyimlemek adına direniyorum 😒😂
#direngülşah hahahha

Diş fırçasını ise sevdim diyebilirim. Normalde de diş hekimimin -zamanında 😂- önerisiyle ultra soft kullanımına başlamıştım diş fırçasında. Bu fırça da yumuşaklık olarak bebeksi değil, bu güzel. (Tabirim nasıl ama 😂)

Diş macunuyla ilgili de dediğim gibi henüz anlaşamadık ama denemeye devam, diş etleri için uzun süreli kullanımda ciddi faydalı olduğunu biliyorum birçok kullanandan, umarım işe yarar. 
Şimdilik bu kadardı, görüşmek üzere 😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...