9 Ekim 2017 Pazartesi

4.Üsküdar Sahaf Festivali


Günaydın 🙋
Muhteşem hareketli, dolu dolu hafta sonunu geride bıraktığımıza göre, size anlatmaya başlayabilirim.


Biliyorsunuz 5 Ekim Perşembe günü Üsküdar Sahaf Festivali açılışını yaptı.
Şurada ve şurada daha önce bahsetmiştim.

Biz de cumartesi günü Üsküdar Sahaf Festivali'nde aldık soluğu 😊 


Geçtiğimiz senelerde hemen sahil tarafında kurulan çadır, bu sene orada çalışma olmasının etkisiyle Marmaray sırasına kurulmuş. daha geniş, büyük bir alana sahip olunmuş böylelikle. 


Geçen seneye göre yoğunluğun daha az olduğunu düşünüyorum, ancak bunda yeni açılmasının da etkisi vardır sanıyorum. Gerçi bir bakıma iyi oldu, gezmemiz kolaylaştı 😊 


Kitapların yanısıra elbette yine kartpostallar, eski fotoğraflar, dergiler, osmanlıca eserler, eski film afişleri, plaklar.. 


Bir de minik bir fotoğraf sergisi vardı..


Bir şey satın almasanız bile, o havayı teneffüs etmek insana iyi geliyor. 


Ben de alışveriş yaptım elbette, ancak hafta sonu yoğunluğundan fotoğraflarını çekemediğim için başka bir yayında paylaşıyor olacağım 🙈 
Şimdilik görüşmek üzere 💙




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...